Найчастіше монтаж здійснюється фахівцями з монтажу BiLand. Вартість установки обладнання залежить від продукції, умов монтажу, віддаленості від виробництва. В середньому вартість монтажу виходить до 20% від вартості замовлення.
У деяких випадках зручний шеф-монтаж. Установка здійснюється силами працівників замовника під контролем співробітника BiLand. Витрати на проживання майстра, матеріали, забезпечення інструментом, а також пошук робочої бригади в цьому випадку проводиться замовником самостійно.
Іноді монтаж проводиться самостійно. В цьому випадку збирання та установка повинні здійснюватися згідно технічного паспорту, який додається до кожного виробу. У паспорті на виріб описаний детальний порядок монтажу, складання та введення в експлуатацію обладнання. У разі самостійного збириння BiLand не несе відповідальності за поламання виробів, яке трапилось через неправильне збирання.
BiLand надає гарантію на всю вироблену продукцію за умови монтажу нашими фахівцями — 12 місяців з моменту введення обладнання в експлуатацію.
Ми віримо, що наше обладнання з гідністю прослужить весь гарантійний період. Це стосується і надійності споруд, і покриття, і стійкості до УФ-випромінювання.
Купуючи продукцію BiLand, ви отримуєте:
- супровід продукції на весь термін її служби
- післягарантійне обслуговування
- ремонт в разі негарантійного зламання.
Ми цінуємо кожного клієнта і, спираючись на свої знання, робимо все можливе, щоб експлуатація і обслуговування обладнання було приємним досвідом. Кожен наш виріб – маленький внесок в комфорт як вашого дозвілля, так і оточуючих. У нас завжди в наявності всі документи: сертифікати, висновки та паспорти.
Повернення товар, придбаних на нашому сайті, відбувається у випадках і згідно з умовами прописаних Законом України «про захист прав споживачів» – споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:
- захист своїх прав державою;
- належну якість продукції та обслуговування;
- безпечну продукцію;
- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
- відшкодування майнової шкоди, заподіяної внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону;
- звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14-ти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупець має право вибору, а саме:
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.